נזילות במרפסות שמש

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מרפסת תלויה – הגדלת שטח הבית ושיפור איכות החיים

מרפסת תלויה מעניקה יתרון משמעותי מאד לבעלי הנכס. המרפסת התלויה כאמור מגדילה באופן משמעותי את שטח הדירה ומשדרגת אותה, הן מבחינת הנוחות והן מבחינת הערך. בשנים האחרונות הפכה הבנייה וההוספה של מרפסת תלויה לקלה וזמינה יותר. זאת, בעקבות שינויים בחוק מצד אחד, והפיכת הליך הבנייה של מרפסות תלויות לקל וזמין יותר מצד שני. התקנת חלונות אלומיניום במרפסת תלויה משדרגים אותה עוד יותר, והופכים אותה לפינת חמד של ממש. מהי בעצם מרפסת תלויה והאם היא מהווה חלק משטח הדירה? איך קרה שבניית מרפסת כאמור הפכה לאפשרית? מה ההשפעה של המרפסת על מחיר הנכס? כל התשובות – בהמשך המאמר

מאתר נזילות – איתור מקום הנזילה וטיפול בה

משק המים בישראל הידרדר בשנים האחרונות לאחת מרמות השפל הנמוכות ביותר אי פעם. זאת, למרות שפרויקט התפלת מים לשתיה הגדיל בצורה משמעותית את כמות המים הזמינים בישראל, ועתיד בשנים הקרובות לספק את כל מי השתייה שלנו. ההידרדרות במשק המים מצד אחד, והעלויות הגבוהות של התפלת המים מצד שני, גרמו לעליה משמעותית בתעריפי המים, הן לצרכן הבודד והן לצרכן התעשייתי. בכל מקום שבו קיימת נזילה, החשיבות של הפעלת מאתר נזילות לזיהוי מקום הנזילה המדויק ותיקון מהיר שלה היא גבוהה. מהן המשמעויות של נזילת מים מתמשכת מהצנרת? כיצד מתבצע איתור נזילות איכותי ומהיר? מהי התועלת באיתור מהיר של נזילה וטיפול בה? בשורות הבאות נעסוק בנושא

נזילת מים מתמשכת והמשמעויות שלה

המבנים המודרניים בעולם כולו, ובכלל זה בישראל, בנויים מחומרים דומים, פחות או יותר. חלק מהמבנים בנוי מלבנים ואילו מבנים אחרים בנויים מבטון, חלקם או כולם. לכאורה, מדובר בחומרי בניין יציבים מאד, שאמורים לשרוד לאורך זמן. עם זאת, ישנו מפגע אחד שעלול לערער את היציבות של מבנים כאמור – והוא נזילת מים מתמשכת בצנרת. המים נספגים באבן או בבטון, וככל שהנזילה נמשכת זמן רב יותר, הם מתפשטים לחלקים נוספים במבנה. מאתר נזילות מקצועי אמור לאתר את המקום המדויק שממנו מתחילה הנזילה ולאפשר לבעלי המקצוע האמונים על המלאכה הזאת לתקן אותה במהרה. ככל שהנזילה המשכת זמן רב יותר, הקושי לאתר את המקום המדויק שבו היא התחילה הוא גדול יותר. עם זאת, אנשי מקצוע מיומנים מצליחים במלאכת האיתור גם במצבים הקשים ביותר.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה