מפסק חשמל אלחוטי

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

 מפסק חשמל אלחוטימפסק חשמל אלחוטי ניתן להתקין באופן עצמאי בצורה פשוטה, קלה ומהירה וזהו הצעד הראשון להפוך את הבית שלכם לבית חכם.

מפסק חשמל אלחוטי – יתרונות וחסרונות

ההבדל העיקרי בין חשמל אלחוטי לחשמל קווי הוא שחשמל קווי מתאים יותר לבית חדש מאחר והוא דורש תכנון מראש של נקודות החשמל והחיווט של כל הנקודות הללו ללוח הבקרה הראשי. חשמל אלחוטי, לעומת זאת, מתאים גם לבתים קיימים ומאפשר שליטה על הבית ואביזרי החשמל שבו, מכל מקום בו אתם נמצאים. את מפסקי החשמל האלחוטי ניתן להתקין בצורה מהירה ללא צורך בשיפוצים או בחציבה בקירות.

מפסק חשמל אלחוטי – איך הוא עובד

מאחורי כל מפסק חשמל אלחוטי מותקן מודול חכם שמתקשר עם לב המערכת או עם האפליקציה שהתקנתם במכשיר הנייד שלכם. המערכת מקבלת את הפקודות באמצעות הרשת האלחוטית שלכם או בהתאם לתרחישים שתוכנתו מראש, ומעבירה אותן למפסקים החכמים לביצוע. באופן כזה, אתם יכולים לשלוט על הבית באמצעות הסמארטפון שלכם, המחשב הנייד או שלט אוניברסלי.

 

מפסק חשמל אלחוטי – יתרונות

מעבר ליתרונות הברורים של נוחות וחיסכון בחשמל ישנם יתרונות נוספים שכדאי להכיר. את המפסקים החכמים ניתן להתקין בפשטות ובקלות, במקום המפסקים הקיימים וניתן לחבר כל כמות של מפסקים חכמים לאפליקציה בסמארטפון שלכם.בנוסף, כל המפסקים החכמים יודעים לזהות נוכחות בחדר, לצורך שליטה אוטומטית על התאורה והמזגן ויכולים גם להחליף את שעון השבת.

 

מפסק חשמל אלחוטי – יתרונות עיצוביים

בעקבות הביקוש הגובר והולך למפסקים חכמים, יותר ויותר חברות שמות דגש לא רק על הטכנולוגיה והיכולות של המפסקים אלא גם על העיצוב שלהם. המפסקים החכמים מגיעים במגוון רחב של גדלים, צבעים ועיצובים, כך שניתן בקלות לשלב אותם בעיצוב הבית ואפילו לשדרג בעזרתם את המראה שלו, למראה יוקרתי וייחודי. את המראה המעוצב משלימה תאורת לד שמאפשרת למצוא את המפסק גם בחושך.

מפסק חשמל אלחוטי – חסרונות

החיסרון העיקרי הוא שמפסק חכם עולה יותר ממפסק רגיל, ולכן כאשר אתם מתכננים את כמות המפסקים שאתם צריכים, חשוב לקחת זאת בחשבון. יחד עם זאת, אפשר לרכוש מפסקים ששולטים על מערכת אחת, כגון מערכת התריסים החשמליים, או מפסק ששולט על מספר מערכות במקביל. באופן כזה תוכלו להוזיל עלויות ועדיין להנות משליטה על החשמל בבית ומהחיסכון בהוצאות החשמל.

טיפים והמלצות

במידה ואין לכם ידע בחשמל, מומלץ להתקין את המפסקים בעזרת חשמלאי מוסמך, כדי למנוע עוגמת נפש.מומלץ שהמפסק יהיה נגיש ובולט לעין,מפסק תאורה אלחוטי במיוחד בבית שבו חיים מבוגרים, ולכן התקנת מפסק חכם מעוצב שניתן להבחין בו בקלות הוא פתרון פשוט וקל. אם החלטתם להתקין מפסקים חכמים, מומלץ להתקין אותם בכל הבית, או לפחות בחדרים החשובים לכם, כדי שתהיה לכם שליטה מלאה על כל מכשירי החשמל באותם חדרים.

אייםד למצלמת אבטח לבית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה