כיצד עיצוב פנים פוגש בית חכם

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מערכות בית חכם מהוות כיום מערכות פופולריות מאוד, שלא מעט אנשים מעוניינים לשלב בביתם. ניתן למצוא כיום לא מעט קבלנים אשר בונים מראש דירות שמגיעות עם מערכות בית חכם כחלק מהבית. המערכות הללו משפרות את איכות החיים של דיירי הבית ומסייעות לכל אדם לחסוך זמן ולא פעם גם כסף. אם החלטתם להוסיף לבית שלכם מערכת בית חכם, אך אתם חוששים שהדבר יפגע בעיצוב או  בנראות הוויזואלית של ביתכם, כדאי שתדעו שכאשר בוחרים באיש המקצוע המתאים  לתהליך זה, אשר ידוע גם כמקצועי ומנוסה, שילוב המערכות של הבית החכם בבית לא יפגעו כלל בעיצוב ביתכם.

עיצוב בית חכם

אין ספק כי במציאות הטכנולוגית המודרנית שאנו חיים בה כיום, העובדה כי ניתן להפוך כל בית לבית חכם המותאם לצרכי הדיירים, היא דבר שבכוחו להפוך כל בית לבית הנוח ביותר למגורים. במסגרת בית חכם ניתן לשלוט על מוצרי החשמל בבית מכל מקום ובכל זמן  באמצעות אפליקציה ייעודית. אם שכחתם לכבות את הדוד כאשר יצאתם מהבית ונזכרתם בזה רק כאשר הגעתם לעבודה, תוכלו  לכבות את הדוד גם מרחוק. המערכות הללו מאפשרות שליטה נוחה  על התאורה בבית. ניתן לכוון את התאורה בצורה קלה ונוחה בהתאם לשעה ביממה, בהתאם לכמות התאורה הרצויה בחלל ועוד. אין ספק כי שילוב מערכות בית חכם בכל בית, הופכת את המגורים בו להרבה יותר נוחים ונעימים. בית חכם המותאם באופן ספציפי לצרכי האנשים שמתגוררים בו, מעניק להם איכות חיים של ממש.

יתרונות של עיצוב פנים ובית חכם

קיימות שתי אפשרויות מסלול עיקריות לעיצוב פנים בית חכם כאשר הראשונה היא לבנות בית שכזה מהיסוד והאופציה השנייה היא להפוך את הבית הקיים לחכם באמצעות שיפורים שונים. אחד הדברים הטובים ביותר בבית חכם הוא שילוב של מערכות שליטה על כל נושא התאורה, המיזוג, המים החמים בבית ועוד. כמו כן, ניתן להתקין בבית מערכות אזעקה חכמות שניתן לשלוט בהן מכל מקום ובכל זמן. כאשר האזעקה מתריעה ניתן לקבל נתונים למכשיר הסלולרי האישי. ניתן לשלב גם בין אזעקה למצלמות וזאת בכדי לוודא האם מדובר על התרעה סתמית או על פריצה.

מכיוון שבית חכם מאפשר שליטה על מערכת החשמל שלו, ניתן לשלוט מרחוק כאמור על מכשירי החשמל ומערכת התאורה, כך לדוגמא: ניתן לתכנן כי כאשר מגיעים לבית בשעות הערב ידלקו אורות הכניסה והמרפסת. במקביל, ניתן לתכנן לכבות את האורות הללו כאשר אתם יוצאים מהבית. מלבד זאת, יש אפשרות להשאיר אוכל בתנור, מכונת כביסה עם אבקה או מייבש עם בגדים רטובים ולתת הוראות הפעלה מרחוק. גם את המזגן אתם יכולים להדליק על הטמפרטורה והמצב הרצויים לכם כבר שאתם בדרך לביתכם וכך להגיע לבית חמים ונעים בעונת החורף או קריר בעונת הקיץ. 

כיצד ניגשים לעיצוב בית חכם?

בית חכם הוא בית שכולל מערכת המצויה בבית ובאמצעות אביזרים מיוחדים מאפשרת שליטה על מוצרי החשמל השונים דרך אפליקציה ייעודית. אם החלטתם ללכת על יישום המערכת בביתכם, עליכם לעשות זאת בצורה נכונה ולבחור מומחה או מומחית עיצוב פנים העוסקים בתחום עיצוב פנים של בתים חכמים. איש מקצוע העוסק בתחום עיצוב פנים של בתים מעין אלה, עם ידע רחב היקף בתחום וניסיון מקצועי, יכול ללא ספק להקפיד על הפונקציונאליות של כל דבר בבית שקשור למערכת ולנראות הוויזואלית של הבית על אף שמוטמעת בה מערכת בית חכם.

כאשר מדובר על עיצוב תאורה לבית חכם, יש חשיבות רבה להתאמה של התאורה לבית שכן, שליטה על התאורה לא באמת תהיה רלוונטית אם האור כלל איננו תואם לחלל, לאווירה שמעוניינים ליצור בו, לכמות האור הנדרשת להארת החלל ועוד ועל כן, אין ספק שהניסיון המקצועי של מעצב או מעצבת פנים בתחום עיצוב בתים חכמים הוא דבר חשוב מאוד.

 

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה