השבחת נכס נדל"ן עם טכנולוגית בית חכם

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

רכישת נכס לצורכי השקעה, היא דרך נהדרת ליהנות מתשואה גבוהה. רבים מן הרוכשים דואגים להשביח את הנכס ולהעלות את ערכו באמצעות מגוון רחב של פעולות לרבות שיפוצו, החלפת הצנרת, החלפת ריצוף ועד לפרטים קטנים יותר אשר יכולים בהמשך להתברר כאמצעי יעיל לתשואה נאה דוגמת החלפת דלתות ושבירות או הוספת קירות.

כשטכנולוגיה ונדל"ן משתלבים

בעוד שמרביתנו רואים בהשבחת הנכס כמכלול של פעולות שיפוץ כאלו ואחרות, הרי שהפצעתו של תחום החשמל החכם בחיינו, הביא עמו דרך חדשה ושימושית במיוחד להשבחת נכסים ולהעלאת ערכם.

מטרתה של טכנולוגיית החשמל היא חכם היא כפולה:

נוחיות הדיירים – וודאי שנרצה לדעת כי התריסים מורמים בשעות קבועות מבלי שנצטרך לקום מן המיטה, ושהדוד החשמלי ידלוק בחודשי החורף בדיוק כשעה טרם הגענו חזרה מן העבודה.

חסכון באנרגיה – טכנולוגיית החשמל החכם מאפשרת לנו לבצע בקרה מוקפדת על כלל המכשור החשמלי הקיים בביתנו. זוהי דרך מצוינת לחסכון בחשמל ולהורדה משמעותית בחשבונות החודשיים המשולמים.

ערך הנכס יכול לעלות פלאים

על קרקע פורייה זו, רבים בוחרים כיום בטכנולוגיית החשמל החכם כאמצעי יעיל לשיפור והעלאת ערך נכס הנדל"ן. עוד בטרם תתחילו למכור את הנכס ובעוד בטרם תפנו לליוויו של עורך דין מקצועי בתחום הנדל"ן, הרי שמוטב לחלק באופן נכון את תקציב השיפוץ גם עבור שדרוג מערכת החשמל של הנכס.

הצרכנים של ימינו מחפשים אחר נוחות והם מחפשים אחר חסכון אנרגטי. עצם הידיעה כי מדובר במערכות חשמל אשר מסייעות באופן ניכר להורדת תשלום החשבונות, יכולה לסייע בשיווקו של הנכס ובהישארות איתנה על המחיר הנקוב עליו הוחלט עם המכירה.

שדרוג כלל הבית? או התמקדות באזורים נקודתיים?

סוגיה חשובה עליה מוטב שנתן את הדעת היא היקף השיפוץ בהמרתו של הבית לבית המבוסס על חשמל חכם.

ישנה האפשרות להסב את כלל הבית לחשמל חכם, אך מדובר בשיפוץ מורכב אשר יכול לעתים להגיע לעשרות אלפי שקלים. מנגד ניתן להתקין מערכות חשמל חכם נקודתיות על אזורים מסוימים לרבות הדוד החשמלי והתריסים החשמליים.

באם אתם מעוניינים בהשקעה אשר תוביל להעלאה משמעותית בערכו של הנכס, הרי שמוטב להפנות את כספי השיפוצים בעיקר להסבת כלל מערכת החשמל למקבילתה החכמה.

באם אינכם יכולים להרשות זאת, הרי שמוטב להשקיע במכשור החשמלי ש'מועד לפורענות' בכל הנוגע להוצאות ותשלום החשבונות לרבות הדוד החשמלי, תריסים, תנורים, טלוויזיות ונורות החדרים.

פרט נוסף קטנטן שמומלץ להראות לרוכשים הפוטנציאליים, הוא העובדה כי מערכת החשמל החכם מסייעת לביטחונם של הדיירים. הורים יהיו רגועים הרבה יותר כאשר הם יודעים שמתוך פאנל בקרה סלולרי, הם יכולים לראות כל מכשור שפעיל, ולהסב את תשומת לבם של הילדים אם התנור עובד או אם הדוד פועל לאורך שעות רבות.

מפסק דוד חכם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה