בתים חכמים הם בתים יעילים

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

בתים חכמיםבשנים האחרונות הנושא של חיסכון באנרגיה אינו יורד מסדר היום. לעתים נראה שזו התשובה המעשית לבעיות כמו התחממות גלובלית ושינויי אקלים, פליטת גזי חממה, זיהום אוויר וכד'. מדינות העולם חתמו על הסכמים כמו הסכם פריז, בהם הן התחייבו להשקיע משאבים רבים לתיקון המצב. אבל עד שזה יקרה, כל אחד ואחת יכולים לתרום את חלקם במאמץ הגלובלי הזה.

בתים חכמים הם בתים יעילים

אחד מהפתרונות שצוברים תאוצה בהקשר זה בשנים האחרונות הוא הנושא של בית חכם. אמנם, נכון שעל פניו אפשר לומר שהדרך הפשוטה ביותר לחסוך באנרגיה היא לכבות את המכשיר, אבל זה לא באמת מעשי; אי אפשר להחזיק מזון בבית בלי מקרר, אי אפשר להסתדר בתקופה של שינויי אקלים בלי מיזוג אוויר, ואי אפשר לחיות בלי תאורה, וכו'.

בית חכם מאפשר לא רק ניהול ומעקב אחר צריכת חשמל, אלא גם אופטימיזציה בצריכה.

דוגמאות לאופטימיזציה

  • לאורך השבועמיזוג אוויר לקירור וחימום אינו אחיד לאורך היום ובודאי שלא לאורך השבוע; הוא משתנה בהתאם לשעות היום, ליום בשבוע ולמזג האוויר בחוץ. מזגן חכם משתמש בפחות אנרגיה כאשר הוא מתוכנת להתאים את הטמפרטורות לצרכים ספציפיים.

מערכת בית חכם

בית חכם יכול למשל לשמור על טמפרטורה מסוימת בזמן שאנשים בעבודה, ולהתחיל לקרר או לחמם לקראת שובם הביתה. אפשר גם לתכנת מזגן חכם כך שיפעיל תכנית שונה בסוף השבוע. כיום קיימים בשוק תרמוסטטים חכמים המשלבים רמה מסוימת של בינה מלאכותית; אלה יכולים "ללמוד" הרגלים של בעלי הבית ולייעל עוד יותר את צריכת החשמל.

מיזוג אויר לבית חכם

הבית החכם עובד יחד אתכם ובשבילכם. אם אתם נאלצים לחזור מאוחר יותר, או יוצאים מוקדם יותר מהעבודה, אפשר להפעיל את המערכת מרחוק. בעזרת אפליקציה בסמארטפון תקבלו גם דוחות מעודכנים על חיסכון יומי ושבועי, וגם ניתוח איזה מכשיר או התקן "זולל" יותר מדי חשמל, וכו'.

המערכת יכולה גם לכלול גלאי נפח. ההתקן יגלה באופן אוטומטי אם ומתי יש מישהו בחדר מסוים, ויפעיל את המזגן בהתאם. השילוב של חיישן כזה מייעל עוד יותר את צריכת האנרגיה.

  • לאורך השנה – בעונות המעבר מזג האוויר והטמפרטורות עשויים להשתנות במהירות ובאופן קיצוני במשך היום. מערכת בית חכם יכולה לקחת בחשבון את השינויים המהירים ולהתאים את עצמה. כמו כן, מערכת זו יכולה לקחת בחשבון תעריפי חשמל שונים לפי שעות ועונות ולהפעיל את מיזוג האוויר בהתאם.

מערכת מיזוג אוויר אשר משלבת תרמוסטטים חכמים יכולה למצוא ולשמר את הנקודה המושלמת בין נוחות וחיסכון בעלויות. מחקרים מראים כי אצל רוב המשתמשים יש ירידה של כ – 10% בעלויות החימום, וחיסכון של עד 15% בהוצאות הקירור. לאורך שנה שלמה זהו חיסכון משמעותי.

לסיכום:

בתים חכמים הם טכנולוגיה מבטיחה. הם מבוססים על העיקרון של מעורבות אנושית מינימלית תוך שמירה על רמת נוחות אופטימלית. יש הוכחות לכך שהתקנת טכנולוגיה כזו בסביבה ביתית מביאה חיסכון משמעותי במונחים של אנרגיה ועלות.

בתים חכמים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה