בניה קלה – מה זה אומר ומדוע זה כדאי?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אחד היתרונות הבולטים של בניית בית בשיטת בנייה קלה הינו היכולת לבנות מהר כל מבנה, תוך חסכון בעלויות. אבל האם ידעתם כי בנייה מסוג זה מסייעת להגנה על הסביבה, מניעת זיהום ויצירת פסולת בניין רבה? כדי להבין יותר, המשיכו לקרוא אודות שיטת הבנייה והיתרונות שלה.

בניה קלה – מה זה אומר ומדוע זה כדאי?

בנייה קלה נועדה לאפשר קלות בהקמת מבנים, תוך שימוש באלמנטים מהתעשייה שנחשבים קלים לבנייה והרכבה. בנייה מסוג זה נעשית עם שימוש בחומרי אלומיניום, חומרי עץ עמידים ושלל חומרים מסוגים שונים אשר מקנים את היכולת להקים מבנים בקלות, תוך הצבת קורות ועמודים בצורה פשוטה יחסית אך יציבה, כמו גם היכולת לרצף את המבנה בקלות, לפתוח בו כיווני אוויר, להקים בו תשתיות מים, חשמל ואינסטלציה ולעשות הכל: תוך בניה קלה וידידותית לסביבה.

כיום ניתן להבחין ביותר ויותר בתים ומבנים שמושתתים על סוג בנייה זה, תוך שהטרנד החל באירופה שם שימוש בחומרים כמו אלומיניום וחומרים אחרים שאינם מתכלים או נדלקים בקלות: הוביל גם לביטחון בעת השהייה במבנה, כמו גם לגמישות ויכולת להוסיף תוספות ולשנות את המבנה בקלות וזאת באמצעות חומרים קלים מהם בנוי המבנה.

קלות העבודה והזמן הקצר שבנייה קלה מאפשרת, מקנה חסכון משמעותי בעלויות ובזמן כמו גם שהוא מאפשר לרבים בישראל להקים בית ללא צורך בהון עצמי בסכומים אסטרונומיים שנועדו בדרך כלל לדירות הנבנות בבנייה המסורתית.

כמה זמן אורך תהליך בנייה מסוג זה?

תהליכי בניית בית פרטי בשיטת בנייה קלה יארך שלושה חודשים בלבד וזאת במידה ובחרתם בחברת בנייה מנוסה או באנשי מקצוע מיומנים.

הבנייה שמקנה בידוד תרמי ואקוסטי מקנה גם גימור איכותי למראה המבנה, תוך התאמה של עיצוב הבית לצרכים של הלקוח כמו גם לטעמו האישי. כדי להבין יותר אודות סגנון המבנים שאפשר ליצור בסוג בנייה קלה, חשוב לעיין בשלל אתרים העוסקים בתחום, כמו גם בתמונות ובמגזינים ברשת.

בנייה קלה – יתרונות וחסרונות

זה נכון, חסכון בעלויות, גמישות במבנה, כמו גם מהירות: כולם דברים חשובים שאנו רוצים ליהנות מהם בזמן שאנו בונים את ביתנו. עם זאת חשוב לדעת שלצד היתרונות הרבים שמאפשר סוג הבנייה כמו חסכון, מהירות ידידותיות לסביבה וגמישות – ישנם גם כמה חסרונות שנלווים לבניה מסוג זה, כמו בנייה שנחשבת פחות מבודדת מכזאת שנעשית על ידי בטון, בעוד שאת המבנה חשוב לתחזק כל כמה שנים על מנת שיחזיק מעמד לאורך זמן.

עם זאת באמצעות מומחים בתחום בנייה קלה, אפשר ליהנות מכל החידושים בתחום, כמו גם מייעוץ, התאמה ותחזוקה בכל כמה שנים – מה שיבטיח את עמידות המבנה שלכם.

לסיכום, אחד הפתרונות למצוקת הדיור בישראל הינו הקמת בית בשיטת בנייה קלה, תוך שימוש בשלל אנשי מקצוע ויועצים שיסייעו להוציא את הפרויקט לפועל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה