בית חכם – גם בחדר אמבטיה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מערכת בית חכם מיועדת לאנשים המעוניינים ליצור להם ולבני משפחתם בית פרטי מפואר, נוח ומתקדם, הכולל מגוון מוצרי אלקטרוניקה משוכללים, חדישים ושימושיים. מוצרים אלה באים לשדרג את איכות החיים, להקל על ביצוע פעולות היום יום ולאפשר תחושת נוחות מרבית. השימוש במערכת ביתית חכמה משתלם גם מבחינה כלכלית וניתן לחסוך בהוצאות החשמל.

בית חכם בחדר האמבטיה שלכם

כאשר משתמשים במערכת בית חכם ניתן לשלוט על הדלקת התאורה באמצעות דיבור, להפעיל מהדרך הביתה את דוד המים החמים באמצעות מכשיר הטלפון החכם (סמארטפון), לקבוע את כמות האור שנכנס לתוך הבית על ידי תריסים חשמליים חכמים, לצפות במסכי טלוויזיה פלזמה שטוחים וענקיים, להאזין למוזיקה ממערכת רמקולים בלתי נראית וכן הלאה. כיום, לאחר שמערכת הבית החכם כבר קיימת בחללים של הסלון והמטבח הביתיים, המוצרים חודרים גם לחדרי האמבטיה, ארונות אמבטיה , השירותים, והמקלחת הופכת להיות אלקטרונית.

מהו בית חכם?

מערכת בית חכם מאפשרת שליטה מלאה על מערכות החשמל בבית בבת אחת, על ידי שימוש במפסק, שלט רחוק, מכשיר סלולר, טאבלט ועוד. כך, ניתן לשלוט על מיזוג האוויר והחימום התת רצפתי, התריסים, מערכת האודיו והקולנוע הביתי, התאורה, מערכת האזעקה ועוד. אחד היתרונות המשמעותיים במערכת הוא שניתן להפעיל אותה מרחוק, גם כשאינכם בבית, על ידי שימוש במכשיר החכם.

מה כולל חדר אמבטיה חכם?

בחדר האמבטיה, הכולל ארונות אמבטיה מעוצבים, מראות יפות ותאורה נעימה, ניתן להתקין כיום שלל מכשירים ומוצרים איכותיים וחכמים, שמשפרים בצורה ניכרת את חוויית השימוש ומעלים את רמת ההנאה. כך לדוגמה, ניתן להתקין מערכת בקרה לריחות, חימום רצפה, מפשיר אדים, לשלוט על דרגת התאורה החודרת פנימה, להתקין רמקולים איכותיים ועמידים ללחות על גבי הקירות, בתקרה או בתוך האריחים עצמם. ניתן ליהנות ולשלוט במוזיקה בחדר האמבטיה או מתוך הג'קוזי הנשמעת ממערכת בלתי נראית, להתקין ליד המראה או אף בתוכה טלוויזיה בעלת מסך שטוח, ליהנות ממקלחת דיגיטלית, יוקרתית נשלטת וכן הלאה. בצורה הזו, ניתן לחסוך זמן יקר ולבצע בו זמנית מספר פעולות כמו גם לשלוט בהפעלת וכיבוי הדוד מחוץ לבית. חשוב לציין, שכיום מרבית המוצרים החשמליים מיוצרים בגרסה חסינה למים, כך שהשימוש במערכת בטיחותי לכולם.

למה כדאי להשתמש במערכת בית חכם?

הודות לטכנולוגיה המתקדמת של זמננו, המערכת מהווה הגשמת כל החלומות שרואים בסרטים ומאפשרת תוך כדי גם לחסוך בכסף. המוצרים החכמים חסכוניים מאוד בצריכת חשמל, כך שבמידה והדוד נותר דולק ואין אף אחד בבית, ניתן לכבות אותו מרחוק, על ידי המכשיר החכם שלכם. חשוב להדגיש, כי יש חשיבות לבחור מוצרים חכמים מתאימים לחלל החדר הכולל ארונות אמבטיה וגופי תאורה, לפי הטעם והסגנון האישיים, אשר ישתלבו באופן טבעי וישפרו את הנוחות ואת שגרת היומיום של בני המשפחה כולה.

בית חכם אלחוטי

אנשים מרוצים מהבית החכם שלהם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה