בדק בית המלצות

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

כמה עולה בדק בית בדק בית המלצות 

בדק בית הוא דבר חשוב מאד לקראת כניסה לכל סוג נכס, בין אם חדש, יד שנייה, בין אם פרטי, למגורים, או לעסקים. חשוב מאד לעשות בדק בית – שכן ללא פעולה זו אתם למעשה קונים חתול בשק. מה זה אומר בפועל, כמה זה עולה ואיפה עושים? כל התשובות להלן.

בדק בית המלצות זו ההתחלה

בדק בית למעשה הוא פעולה פרטית, שאינה מתחייבת בחוק, אבל יכולה לחסוך לכם כסף רב, הרבה מאד כאבי ראש וזמן. פעולה זו היא דרך טובה לגלות לפני שלוקחים מפתחות מהדיירים הקודמים ו/או מהקבלן אם זו דירה חדשה, מה מצב הנכס באמת, ולא איך שהוא נראה אחרי שצבעו אותו יפה. בין התקלות שיש בדרך כלל וחשוב לבדוק באמצעות בדק בית:

  1. הנדסה ותשתית – פעמים רבות מגלים ליקויים חמורים בהנדסה, אינסטלציה, חשמל, אוורור, בטיחות או איטום
  2. בדיקה אזורית שמוודאה איזה תכניות יש לעתיד האזור, ואיזה שירותים ציבוריים יש בו כעת
  3. בדיקה בטיחותית נוספת – בעיקר בכל הקשור לליקויי בניה – בדק בית הוא קריטי לשמירה על החיים

מי עושה בדק בית

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה בדק בית – אתם צריכים לוודא מי עושה את הבדק בית בעבורכם, מכיוון שזה קריטי למחיר. חשוב מאד לעבוד עם חברה איכותית וברמה גבוהה מאד, לדוגמה כמו קבוצת הדר, שהיא החברה מהמובילות בישראל ומבטיחה איכות, שירות ואמינות – שתאפשר לכם להיות שקטים לקראת כניסה לנכס למגורים או לעסקים!

כמה עולה בדק בית – בואו וניגש למספרים

נתחיל באמירה כי כל עלות של בדק בית היא חסכון משמעותי בהרבה מאד תיקונים של ליקויים שמגיעים לעשרות אלפי שקלים, מעבר לעובדה שאתם מרגישים שרימו אתכם ותחושת הריצות, עוגמת הנפש ועוד. לכן, חשוב מאד לעשות בדק בית המלצות חברים – כדי להגיע לתוצאה הרצויה. אל תעשו את הטעות של לוותר על ההליך החשוב כל כך הזה!

  1. דירה חדשה לפני קנייה, של עד חמישה חדרים תעלה בממוצע 1500 שקל. בדירה של מעל חמישה חדרים המחיר הממוצע מתקרב ל-2000 שקל. בדיקת ליקויים בבית קרקע של עד 150 מטר גם הוא בממוצע אלפיים שקלים. דירה מעל הגודל הזה תעלה בערך 2300 שקל.
  2. דואגים לגבי חוקיות המבנה? הבדיקה תעלה בממוצע 1200 שקל.
  3. אם אתם חושבים לבדוק את ההנדסה של הבניין בצורה מקיפה ואיכותית בדיקה זו, כמובן בדירה חדשה, תעלה בממוצע כ-1700 שקלים. אם אתם רוצים לבדוק אם ערכה של הדירה יירד או יירד בעתיד, בדיקה זו תעלה לכם בממוצע 600 שקלים.
  4. אם אתם קונים דירה יד שנייה וזקוקים לבדיקה מקיפה, היא תעלה בערך 1200 שקל. אם מדובר רק על בדיקה שטחית, למשל רק ריצוף, זה יעלה בסביבות 800-1000 שקלים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה