בדיקת מים בבית חכם

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

בדיקות מים מתבצעות על בסיס קבוע בכל מערכת המובילה או מעבדת מים לשימוש הציבור, ותפקידן הוא לוודא כי המים ראויים לשתייה, וכי אין בהם מזהמים שעלולים לסכן את הציבור. יחד עם זאת, בדיקת מים יכולה להתבצע, וחשוב שתתבצע, גם ביישומים פרטיים, ולשם כך יש להזמין את אנשי המקצוע המתאימים למשימה.

מדי נדרשת בדיקת מים?

בכל הקשור למערכות המעבדות או מובילות מים לשימוש הציבור, בדיקת מים נדרשת על בסיס קבוע גם בבתים חכמים שיודעים לבצע בדיקת מים לבד , ובמקרים מסויימים מספר פעמים ביום. כך למשל, חברת מקורות מפעילה מערכת מסודרת לבדיקת איכות המים המגיעים אל ברזי הבתים בישראל. בריכה ציבורית מבצעת בדיקות תדירות לפחות פעם או פעמיים ביום, בכדי לוודא כי מי הבריכה אינם מזוהמים וכי רמת חומר החיטוי אינה גבוהה מדי ואינה נמוכה מדי. בדיקות מים נדרשות גם במפעלי מזון ומשקאות, בהם חשוב לוודא את איכות המים לצורך ייצור מוצרי מזון לטובת הציבור הרחב.

בדיקת מים עשויה להידרש גם ביישומים פרטיים כדוגמת בריכה פרטית או מאגר מים בבניין מגורים פרטי, וזאת כאשר עולה חשש לזיהום המים במאגר או במסגרת פיקוח רציף על איכות המים במאגר. גם במקרה זה, יש לבצע את הבדיקה באמצעות איש המקצוע המתאים למשימה, ולכלול את כל הבדיקות הנדרשות בהתאם לסיכונים האפשריים באותו מאגר.

מי מבצע בדיקות מים?

בדיקות מים מבוצעות על ידי שורה של אנשי מקצוע. כאשר מדובר בגוף ציבורי המבצע בדיקות תדירות, בדרך כלל ממונה צוות שאחראי על ביצוע הבדיקות באופן רציף ותדיר. כאשר מדובר בגורם עסקי או פרטי הזקוק לבדיקה כזאת, אך אין לו את היכולות לבצע אותה בעצמו, יכול אותו גורם להזמין בדיקת מים על ידי איש מקצוע המתמחה בביצוע חיטוי מאגרי מים. לפני שמזמינים את השירות, חשוב לוודא כי איש המקצוע יודע מהן הבדיקות הנדרשות וגם יודע לבצע את כל הבדיקות הללו עם האמצעים המתאימים.

בכל מערכת מים, ובמיוחד במערכות בהן ישנם מים עומדים, חשוב לבצע מעת לעת בדיקות לאיכות המים. בדיקת מים יכולה להידרש גם במקרים ספציפיים של חשש לזיהום המים או של נוכחות גבוהה מדי של חומר חיטוי. בכל מקרה, אם אתם מבחינים בעלייה בתחלואה של המשתמשים במים, הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא למנוע את השימוש במים ולהזמין בדיקת מים מקצועית. רק בדיקה כזאת, ורק כשהיא מבוצעת על ידי איש המקצוע המתאים, תוכל לאשר או להפריך את חששכם לגבי איכות המים.

טלפון מחובר לאזעקה בבית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה