איך בוחרים חשמלאי בנתיבות?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

על פי הסטטיסטיקה, משק בית ממוצע בנתיבות, נזקק לשירותיו של חשמלאי בנתיבות לפחות אחת לשנה – לצורך תיקון תקלות או לצורך תחזוקה שוטפת. מזג האוויר המדברי, החם והיבש ששורר בעיר ברוב חודשי השנה, לצד הרטיבות בחודשי החורף, המתלווה לעיתים לתשתיות איטום ישנות ו/או לקויות, מאיצות את הבלאי של מערכות החשמל הפנימיות והחיצוניות בבית וזו אחת הסיבות לכך  שאנו חווים ריבוי תקלות.

חלקנו כבר מכירים חשמלאי בנתיבות ועובדים אתו דרך קבע, אבל הרוב המכריע, נאלץ לחפש חשמלאי נתיבות בעצמו ובדר"כ בהתרעה מעכשיו לעכשיו.  אם זה לצורך תיקון או התקנה של דוד השמש, אם זה בגלל פקק שקפץ, קצר שגורם נזק למכשירים בבית, תקלה במזגן ועוד מגוון תקלות שבין רגע הופכות את חיינו לפחות נוחים ומאלצות אותנו לחוות את חום המדבר ללא מזגן באמצע אוגוסט או להתקלח במים קרים כשקר וגשום בחוץ.

 

עבודות חשמל עושים רק עם חשמלאי מוסמך בנתיבות

לפני הכול, חשוב שנזכור שכל עבודת חשמל, כל "התעסקות" בחשמל שהיא מעבר להחלפת נורה עלולה להיות מסוכנת עד כדי אובדן חיים ולכן מחייבת טיפול של חשמלאי מוסמך. אנחנו ביהונתן חשמל, מתמחים בכל  סוג של עבודה עם תשתיות החשמל, ובכלל זה גם ביצוע עבודות על תשתיות ביתיות המחייבות  הסמכה מקצועית והתמחות ספציפית. לצד זה אנו מבצעים גם עבודות חשמל שנחשבות פשוטות יותר ומתקינים גופי תאורה, מבצעים התקנות של מכשירים חשמליים שונים כמו מזגן או מערכת סראונד שקועה, מאוורר תקרה ועוד.

למען ביטחונכם וביטחון שאר בני הבית, אנו ממליצים מאוד להסתייע בשירותיו של חשמלאי מוסמך בנתיבות גם לצורך העברה של נקודות חשמל, תיקון לוח החשמל הביתי או התקנה של חלק מהמכשירים החשמליים, אפילו אם אתם באמת נחשבים לבעלי ידי זהב ויודעים לתקן הכול.

חשוב! חשמל אינו משחק ילדים!

להתייעצות ללא תשלום עם חשמלאי מוסמך לפני ביצוע עבודות חשמל בבית ולתיאום ביקור חשמלאי מוסמך התקשרו אלינו עוד היום.

יהונתן חשמל – מבצעים עבודות חשמל במקצועיות, במחירים אטרקטיביים ומהיום להיום

החשמלאים המוסמכים שלנו עברו הכשרה מקצועית מקיפה גם להתקנה ותחזוקת מערכות של "בית חכם". להתייעצות עם חשמלאי מוסמך בנתיבות לפני התקנת "בית חכם" התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר.

אנו מספקים שירותים מגוונים למבני ציבור, תעשייה, בתי עסק ולקוחות פרטיים, נותנים מענה לכל תקלה ומבצעים כל עבודת חשמל בנתיבות:

  • בדיקת תשתיות חשמל.
  • בדיקת מתקני חשמל.
  • בדיקות תרמוגרפיות.
  • התקנת נקודות תקשורת.
  • הוספת נקודות חשמל.
  • תיקון קצרים ותקלות.
  • טיפול בהארקה ראשית ובהארקת יסוד.
  • תחזוקה של לוחות חשמל ותחזוקה של ארונות חשמל.
  • הרחבת תשתיות חשמל.

 

מחפשים חשמלאי מוסמך, אצלנו בחשמל יהונתן תמצאו חשמלאי מקצועי ומנוסה לביצוע עבודות חשמל ביתיות או מסחריות? התקשרו אלינו עוד היום ונשמח לתאם עבורכם ביקור חשמלאי מוסמך.

התקנת מערכת אינטרקום

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה