אזעקה לבית – המדריך המלא לביטחון שלך

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מערכת אזעקה לבית מאפשרת לך להתגונן מפני פורצים. מספר המערכות הרב שיכולות להתחבר בבית שלך יכול לגרום לך לבלבול. חלק מהמערכות רק מתריעות בקול על פריצה ואחרות מתריעות בפני חברת האבטחה ויוצרות קריאה באופן אוטומטי. כדי שמערכת האבטחה תוכל לבצע את העבודה הטובה ביותר, יש להבין את הצרכים שלך, את האתגרים של המקום וסיכונים שיכולים להיות בו.

להבין את הצורך

הצורך שלך ושל המבנה שונה מהצורך של השכנים, המשפחה או החברים שלך. יכול להיות שיש לך דרישות אישיות המבוססות על תחושות משלך ויכול להיות שישנם אתגרים שקשורים במבנה או דרישות של הביטוח שלך. לכן, לפני בחירת המערכת יש להסתכל על כל המרכיבים שיכולים להשפיע על ההחלטות הבחירה:

טלפון מחובר לבית חכם

הצרכים האישיים שלך

התקנת אזעקה לבית מתחילה בהבנה של הצורך שלך. ישנם אנשים אשר רוצים להתקין אזעקה או מצלמת אבטחה לבית כדי להגן על הכניסה לבית ואחרים רוצים מערכת שתוכל להתריע גם בניסיונות פריצה דרך החלונות. ההחלטה היכן להתקין את המערכת וכמה היא תהיה מקיפה תלויה בהרגשה האישית שלך ובמבנה. אם הבית שלך הוא בית קרקע, הסיכוי שאפשר יהיה להגיע לחלונות ולפרוץ דרכם גבוה יותר לעומת דירה בקומה מרכזית בבניין.

האתגרים של המקום

מעבר לכך שיש להתייחס לבקשות האישיות שלך ולמבנה, חשוב להסתכל על הסביבה. יכול להיות שישנן פריצות רבות באזור ואז חשוב להבין את הסכנות כולן. יכול להיות שנכון יהיה להבין את דפוס הפריצות וליצור מערכת אזעקה אשר תוכל להגן עליך בהתאם לדפוס זה. היום ישנם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וחשמל חכם, אך לא בכל מקום נכון כל פתרון ולכן ישנה משמעות למחקר המקדים אשר יתבצע על ידי החברה המתקינה.

תיאום מול חברת הביטוח

לפני התקנת מערכת אזעקה מומלץ לפנות אל חברת הביטוח ולשמוע ממנה על הדרישות שהיא מביאה. המערכת יכולה להוזיל את עלויות הביטוח או להיות דרישה של החברה. בירור מהם התנאים של החברה ועל מה היא ממליצה כמערכת יעילה לבית, יכול לכוון אותך ואת המתקין לקבל את ההחלטה הנכונה עבור הבית. במידה ובבית שלך ישנם חפצים יקרי ערך או אוספים מיוחדים או אם יש לכם מערכת בית חכם, יכול להיות שחברת הביטוח תבקש ממך להתקין מערכת שתכלול גלאים וחיישנים ולא תסתפק באזעקה סטנדרטית.

אמצעי התקשורת של מערכת האזעקה

אזעקה לבית היא מערכת אשר באה להתריע ברגע שישנו ניסיון פריצה או במקרה חירום. הדיווח יכול להתבצע במספר דרכים ויש לבחור את הדרך הנכונה ביותר בהתאם לקריטריונים שהגדרנו. הדיווח יכול להתבצע בצורות הבאות:

קריאה טלפונית

דרך אחת ליצירת תקשורת היא קווית, PSTN. יש להגדיר מראש את המספר שיקבל את הקריאה במקרה של פריצה (או ניסיון פריצה) ובהתאם תהיה התגובה. לרוב, ההתקשרות היא למספר שניתן על ידי מוקד האבטחה ובכל מקרה זהו מספר שהוגדר מבעוד מועד. לשם כך המערכת צריכה להיות מחוברת לקו טלפון ביתי.

שליחת הודעה

במקום לייצר קריאת טלפון קווי, המערכת יכולה לשלוח הודעת SMS למספר שהוגדר מראש. ניתן לשלב בין שתי אפשרות זו לבין הקריאה הטלפונית. את ההודעה ניתן לשלוח ליותר מאשר מספר אחד וכך גם מוקד האבטחה יקבל את הקריאה וגם הטלפון הנייד שלך. לצורך כך המערכת צריכה להתחבר לקו טלפון ביתי וספק שמאפשר שליחת הודעה דרך שימוש בטלפון.

חיבור סלולרי

במקום להסתמך על קו הטלפון הביתי, ניתן לחבר את המערכת לקו הטלפון הנייד כאשר לרוב יוקצע לשם כך מספר ייחודי. המערכת יכולה להתקשר למוקד השמירה או לשלוח הודעות SMS, בהתאם לתכנון הראשוני ולמספרים שחוברו מלכתחילה.

חיבור אינטרנטי

החיבור של המערכת יכולה להסתמך על האינטרנט הביתי. כמובן, לשם כך חשוב שהאינטרנט יפעל, אחרת האזעקה לא תוכל לשלוח סימן לניסיון פריצה. החיבור לאינטרנט יכול להתבצע באופן ישיר, על ידי כבל אל הראוטר והוא יכול להתבצע בחיבור אלחוטי. גם כאן, ניתן לשלוח הודעות או שהאזעקה יכולה לדווח בטלפון לקווים המיועדים.

ללא דיווח

מערכות אזעקה ישנות יצרו התרעה קולית בלבד, ללא דיווח לאף גורם נוסף. היעילות של מערכת זו מוגבלת כיוון שהיא מסתמכת על כך שיהיו אנשים בסביבה שיחליטו ליצור קשר עם המשטרה או על כך שהפורצים יעדיפו לעזוב את האזור. כמובן, ניתן לשלב בין התרעה קולית עוצמתית לבין דיווח לגורמים השונים על ידי חיבור באחת הדרכים שפירטנו עליהן.

מערכת אזעקה לבית שכור

ההשקעה במערכת אזעקה היא השקעה בביטחון העצמי והמשפחתי. במצב הטוב ביותר, המערכת לעולם לא תעבוד. עם זאת, אי אפשר להסתמך על תקוות בלבד והדרך היחידה ליצור הגנה אמיתית היא להתקין את האזעקה הנכונה לבית. אנשים אשר בונים או משפצים את הבית יוכלו לשלב מראש מערכת קווית ולבצע חיבורים איכותיים.

אלו אשר מחליטים להתקין את המערכת לאחר הבניה, יבחרו בדרך כלל במערכת אל-חוטית כדי להימנע מפעולות לא אסתטיות בבית. מערכת זו, אשר מתבססת על חיבור לאינטרנט תוכל לשמש אותך גם בבית בשכירות. ניתן להעביר את המערכת בסיום החוזה וכדי לחבר אותה אין כל צורך לבצע פעולות קדיחה או לפגוע בתשתית הנוכחית. במקרה ויש לך שאלות על כך, ניתן להפנות אותן לחברה המתמקצעת בתחום ובכל מקרה לא לוותר על הביטחון האישי שלך.

הדרך להפעיל אזעקה לבית

אחת הנקודות החשובות שיש להתייחס אליהן בעת התקנת אזעקה לבית היא דרך ההפעלה. הטכנולוגיה התפתחה עם השנים ולא פסחה על תחום הביטחון שלנו ועם זאת, דרך ההפעלה צריכה להיות הכי נוחה עבורך. היום ניתן למצוא מערכות המופעלות על ידי קודן, טביעת אצבע ובשליטה מרחוק. כל אופציה יכולה להתאים לבית שלך, אך לא כל אחת תתאים עבורך.

הפעלת קודן יכולה להתאים לבתים בהם יש ילדים שחוזרים ממוסדות הלימוד בעצמם. עם זאת, הילדים צריכים לזכור את הקוד ולא לשתף אותו עם אחרים. לא תמיד יש שיתוף פעולה שכזה ולא לכולם קל להפעיל את הקוד. כמובן, המערכת צריכה להיות במקום נגיש לילדים.

מערכת אשר מופעלת על ידי טביעת אצבע היא מערכת בטוחה שקשה מאד לפרוץ אליה. החיסרון בא לידי ביטוי כשהילדים גדלים והמערכת לא תמיד מצליחה לזהות את הטביעה מחדש. לפני הבחירה במערכת זו, שנחשבת לבטוחה מאד, כדאי להתייעץ עם חברת ההתקנה ולראות שהיא אכן תתאים לדרישותיך.

שליטה מרחוק זו אופציה טובה גם כן להפעלת האזעקה. מצד אחד יש את המערכת ומצד שני אפליקציה שמותקנת רק על המכשירים של האנשים המורשים. ההפעלה יכולה להתבצע מרחוק ולכן אם הילדים עוזבים את הבית לבד בלי שהפעילו אותה, ניתן לשלוט בה מכל מקום והכיבוי יתבצע גם כן דרך האפליקציה כאשר גם הילדים יכולים לשלוט במערכת. כדי לקבוע אם הדרך הזו הכי נכונה עבורך, כדאי להתייעץ ולבחון את האפשרויות השונות.

לבחור את החברה שתלווה אותך בפרויקט

החברה שתלווה אותך בהתקנת אזעקה לבית צריכה להתמחות בתחום זה ולהכיר את המערכות שיוכלו לשמש אותך. היא צריכה להביא ניסיון רב, להיות קשובה לבקשות שלך ולהכיר היטב את הפתרונות הקיימים בשוק. חברת Tirmateg מביאה את כל התכונות הללו ויותר ותשמח ללוות אותך משלב ההתלבטות ועד לסיום התקנת המערכת.

אזעקה ביתיתבימים כתיקונם וגם בימים סוערים יותר, רמת הבטחון והרגשת המוגנות השתנתה והיא לא כפי שהכרנו בעבר. אנו חשופים למקרים רבים יותר של אלימות מסוגים שונים. הצורך בהגנה על הבתים הפרטיים, על מקומות העבודה, העסקים ועוד הוא צורך חיוני ודחוף. לא לשווא עלו המכירות בכל הנוגע לאביזרי אבטחה מסוגים שונים בשנים האחרונות. אחד מאמצעי ההגנה היעילים והטובים ביותר הינה מערכת אזעקה ביתית. מערכת אשר מספקת הגנה יעילה ומקסימלית.

באילו מקרים יש צורך במערכת אזעקה ביתית?

  • בבתים פרטיים על מנת לספק הגנה כאשר נמצאים בבית או כשיוצאים מהבית.
  • במשרדים
  • בחנויות

קיימים מגוון גדול של סוגי אזעקה הקיימים בשוק, העובדים בצורה שונה זו מזו אך כולם מספקים את ההגנה הנדרשת וצריך להתאים באופן אחראי ומקצועי את סוג האזעקה ויכולותיה לצרכים הספציפיים של המקום.

ישנן אזעקות קוויות ואלחוטיות, קיימות אזעקות עם אפליקציה המאפשרות שליטה, בקרה והתראה מהנייד. ישנן אזעקות המתריעות אזעקה בבית, אזעקה בפיד צליל חלון ואזעקת אור. כמו כן יש אזעקות היכולות לפעול על פי זיהוי של עשן, גז, או הצפה ולהתריע על כך לבעלי המקום.

לאור חידושי הטכנולוגיה המערכות חכמות ומספקות מגוון של אפשרויות מיגון מהטובות שיש. כמו כן המחירים סבירים וההשקעה כמובן משתלמת. טכנולוגיה גבוהה, ביקוש גבוה ויכולת ייצור גבוהה אפשרה הורדת מחירים, ומה שבעבר היה נחלתם של העשירים בלבד, היום הפך נחלת הכלל. כל בית יכול וראוי שתהיה לו מערכת אזעקה לבית או לעסק.

מערכת אזעקה פועלת בעזרת חיישנים או גלאים אשר מזהים פריצה על פי פרמטרים שונים כגון: זיהוי על פי תנועה, זיהוי על פי טמפרטורה, גילוי על פי פתיחה. קיימים גלאים חיצוניים לבית וגלאים פנימיים הממוקמים בפנים הבית. גלאי אינפרה אדום שמזהים על פי פרמטרים אלו יתריעו בסוגי אזעקה שונים על פי סוג המערכת המותקנת בבית. כמו כן קיימים סוגי לוחות מקשים שונים: לוח במגע או בלחיצה בעברית או באנגלית.

גלאי נפח הינו גלאי שמזהה תנועה על פי טמפרטורה. הוא גלאי איכותי ואמין, באם קיימות חיות מחמד בבית מומלץ לספר על כך למתקין כדי שיחליט באיזה גלאי להשתמש.

גלאי וילון הינו גלאי המזהה גם הוא על פי טמפרטורה גלאי זה ימוקם בפתח של חלון בדרך כלל ויכול להיות מותקן בפנים הבית או מחוצה לו גלאי זה יזהה תנועה או מפנים הבית או מחוץ לבית.

מתג מגנטי ממוקם על דלתות וחלונות ובעל 4 סוגים: מתג מגנטי קל רגיל, מתג מגנטי נסתר, מתג מגנטי חצי כבד על דלתות ושערים נעים ומתג מגנטי כבד על דלתות נעות ושערים כבדים הנע עם השער.

גלאי אקטיבי המזהה תנועה על פי קרן. באם הקרן נחסמת מופעלת אזעקה

חיישנים המותאמים לתריסי גלילה.

על מנת להתרשם ממגוון המערכות הקיימות באתרנו ולפרטים נוספים המלצות ועוד ניתן להיכנס כאן:

מחירי האזעקות נעים בין המחירים של 250 ₪ ל1,600 ₪ ומעלה. מחירן נקבע על פי סוג המערכת מערכת קווית או אל חוטית, בסוג ההתקנה שלהן ובמספר החיישנים וסוגי ההתרעות השונות. בכל מקרה מומלץ להתייעץ ולבחון את הסוגים השונים הקיימים בשוק ואת החברות המוצעות.

מערכות אזעקה מתחלקות לרוב לשני סוגים: מערכת קווית ומערכת אלחוטית. מערכת קווית נפרסת עם רשת חוטים הנמצאים בתעלות מותאמות בקירות הבית בדומה לקווי תקשורת ומספקות הגנה יעילה ויציבה לאורך שנים. בבית שאין הכנה לחיווט של אזעקה, התקנה מהסוג הזה היא ענין מורכב ויהיה צורך לחצוב בקירות ולעשות את ההתאמות הנדרשות התקנה יחסית יקרה. כאשר בונים בית חדש ניתן לעשות את ההכנות הנדרשות בעת הבנייה.

מערכות אזעקה אלחוטיות הינן מערכות העובדות על אמצעים טכנולוגיים שאינם מצריכות חיווט קווי בעזרת וואי פי. מערכות אלו טובות ומספקות הגנה מצוינת הן יותר רגישות אך הטכנולוגיה הקיימת בשוק משוכללת והשימוש בוואי פי משמש בתחומים שונים ומגוונים ונותן אפשרויות של שליטה מרחוק ויכולת שימוש דרך מחשב או נייד מכל מקום. יתרונות התפעול והאפשרויות הנרחבות של מערכת זו גורמים לה להיות אטרקטיבית לבעלי הבית. מה גם התקנתה פשוטה יותר ומהירה.

בחירת מערכת אזעקה הינה דבר חשוב. יש צורך שהמערכת תתאים לצרכים באופן מושלם מה גם שיש צורך שהיא תעבוד לאורך שנים ותספק לכם את הטוב ביותר. על מנת להבין לעומק ולדעת טוב במה לבחור רצוי ביותר להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום ויש לבדוק שהם מקצועיים בתחומם ובעלי ידע וניסיון. זהו תחום מקצועי ואחראי.

חברתנו מומחית בתחום אספקה של מערכות אזעקה וגם תסייע בהתקנתן. אנו בעלי ניסיון רב שנים בתחום וסיפקנו מערכות ללקוחות רבים ומרוצים. אנו נלווה אתכם בכל השלבים צעד אחר צעד נסביר ונמליץ על הסוגים השונים ונדע להתאים במקצועיות מרבית את מערכת האזעקה הטובה ביותר עבורכם ובשביל הצרכים הספציפיים שלכם על מנת לספק לכם את ההגנה המקסימלית והטובה ביותר אשר תאפשר לכם שקט נפשי במהלך היום, בטחון ושינה עמוקה וטובה בלילה.

אנו עובדים עם החברות הטובות ביותר שיש כיום בשוק ומעודכנים בכל החידושים הקיימים בענף האבטחה אשר משתבח ומתפתח ללא עת.  כמו כן תוכלו להישאר בקשר גם לאחר הקניה באת תרצו מוצרים נוספים או כדי לשאול שאלות ולהתייעץ. הבטחון שלכם היא המקצוע שלנו ואנו מספקים את הטוב ביותר.

לשיחת ייעוץ, סיוע והכוונה ולפרטים נוספים בנוגע למערכות אזעקה ביתית אנא התקשרו אלינו בהקדם  על מנת שנוכל כמה שיותר מהר להציע מיגון הולם ויעיל לביתכם ונחזור אליכם בהקדם. לשיחה עם נציג אנא לחצו כאן:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה