ניקוי חלונות בלגיים אחרי שיפוץ

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

עשיתם שיפוץ גדול בבית הפרטי שלכם והחלטתם שהפעם אתם לא מתפשרים, הפעם החלטתם שמגיע לכם את הטוב ביותר וזאת הסיבה שהלכתם בסופו של דבר על חלון בלגי, כי אתם אוהבים אור. וזה בדיוק היתרון שלו ביחס לחלונות אחרים. אבל מה עושים אחרי השיפוץ ועם כל הזכוכית המלוכלכת זאת? ואיך בכלל ניגשים לסוג כזה של חלון? במאמר הבא ניתן את כל התשובות.

ניקוי חלונות בלגיים אחרי שיפוץ – לתת להם את הכבוד שמגיע להם

הימים הראשונים לאחר סיום השיפוץ עשויים להיות מבלבלים, כל הבית הפוך, הלכלוך נמצא בשיאו ונוצרת התחושה שקשה לדעת מאיפה להתחיל. לא ניכנס לסדר פעולות של ניקיון כללי, אבל כן נגיד ששלב ניקוי החלונות יהיה אחד השלבים האחרונים בסדר הפעולות שלכם. הסיבה היא פשוטה: במיוחד שמדובר בחלונות בלגיים, מילת המפתח היא עדינות.  לא סתם חלונות בלגיים משרים אווירת יוקרה בבית, יש משהו מאוד עדין ולא מתיימר בחלונות בלגיים, לכן צריך להתייחס אליהם בהתאם.

מה הכוונה לעדינות? לעולם לא נשתמש בחומרי גירוד שונים (כדי להוריד שאריות של מסקנטייפ לדוגמא), מדובר בזכוכית כל כך עדינה שפשוט חייבים להשתמש בסכין גירוד מקצועית על מנת לא לגרום נזק בלתי הפיך לחלונות. הקפידו להשתמש במטליות איכותיות, נגבו את החלון בעדינות ובאחידות, מלמעלה למטה (כדי למנוע כתמי ניגוב)

חומרים מתאימים

בניגוד להורדת כתמים קשים באמצעות סכין גירוד, הפעם חומרי הניקוי הניתנים לשימוש הם דווקא חומרים זולים שניתן למצוא בבית. אין צורך להשתמש בסבון מיוחד על בסיס סיליקון, יש עדיין אנשי מקצוע המשתמשים בסבון זה, אך לטעמנו אין הדבר נחוץ. שימוש בסבון כלים יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בנוסף, שפירצר של מים וחומץ לאחר ניקוי ראשוני עם סבון ומים בהחלט ייטיב עם החלון, השפריצו באחידות ונגבו באחידות.

אם נתקלתם בלכלוך קשה או כתמים שנוצרו במהלך השיפוץ, ניתן להשתמש בקצת מים ואקונומיקה על מנת להוריד נקודתית את הכתם. חשוב לזכור מייד להעביר שטיפה נוספת על החלון על מנת לא להשאיר את החומר הפעיל על הזכוכית. לאחר שעשיתם את הפעולות הרשומות, זה הזמן לעבור עם מטלית לחה וחמה על כל החלון על מנת להשלים את פעולת הניקוי. חשוב לציין שכל פעולה שכזאת גורמת לשמירה על החלון לאורך זמן, ככול שתקפידו יותר, כך איכות החלון תישמר, עם או בלי קשר לשיפוץ.

לסיכום

ניקוי חלונות בלגיים לאחר שיפוץ עשוי להיות משימה מורכבת, אך לא קשה מדי. הסיבה היחידה שאולי שווה להזמין איש מקצוע היא פשוט כי מדובר בחלונות גדולים במיוחד עם שטח ניקוי גדול מהרגיל. אך גם אם החלטתם לקרוא לאיש מקצוע, חשוב לברר את כל הדברים הנ"ל מראש, נסו להבין האם לאיש המקצוע יש ניסיון עם חלונות בלגים ובאיזה ציוד הוא משתמש. כי אם כבר השקעתם בשיפוץ איכותי, מגיע לכם לא פחות מניקוי מושלם של הבית והחלונות שלו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה