מפסק תאורה אלחוטי – הדרך לחסוך בהוצאות החשמל!

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מפסק תאורה אלחוטי הוא הדרך הטובה והמהירה ביותר להפסיק לדאוג האם כיביתם את כל האורות בבית ולחסוך בהוצאות החשמל שלכם באופן מידי. אחת הפעולות הנפוצות ביותר לפני שיוצאים מהבית או לפני שהולכים לישון היא לבדוק ולוודא שכל האורות בבית כבויים. לכן, אין ספק שהחיים שלכם היו קלים יותר אם יכולתם לכבות את האור מבלי לקום מהמיטה או מהמשרד שלכם, בלחיצת כפתור. עכשיו זה אפשרי, באמצעות מפסק תאורה אלחוטי חכם ואלגנטי.

מפסק תאורה אלחוטי – פשוט להתקין, פשוט לחסוך  

מפסק תאורה ניתן להתקנה מהירה בכל נקודה אם יש לכם בית חכם, באופן עצמאי, מבלי הצורך לחצוב בקירות או לשנות את חיווטי החשמל בבית וניתן לחבר אותו למספר מערכות תאורה שונות. בנוסף, המפסק מגיע עם חיישנים שמזהים תנועה או המצאות של אדם בחדר ובהתאם הם מכבים או מדליקים את התאורה באותו החדר, ללא צורך בהפעלה ידנית, ובכך גם מאריכים את חיי הנורות וגם מאפשרים חסכון בחשמל.

מפסק תאורה אלחוטי – מתאים לכולם

יתרון נוסף של מספק התאורה האלחוטי הוא שאפשר לחבר אותו למערכת התאורה גם כאשר הנורות אצלכם בבית הן לא נורות חכמות, כמו ברוב הבתים הישנים. אמנם הוא יקר יותר מהמפסקים הרגילים, אבל עדיין במחירים שמתאימים לכל כיס וניתן להוזיל עלויות על ידי הוספת מפסק נסתר שמותקן מאחורי המתג הקיים, כך שאין צורך לקנות את כל החלקים המשלימים של מפסק אלחוטי אלא רק את המפסק עצמו.

מפסק תאורה אלחוטי – תכנות מראש

את מפסקי התאורה האלחוטיים ניתן להפעיל באמצעות אפליקציה ואפשר גם לתכנת אותם מראש כך שיתאימו את התאורה לתרחישים שונים. למשל, ניתן לתכנת את מפסק התאורה כך שכאשר אתם יוצאים לחופשה, ייכבו כל האורות בבית מלבד אור אחד, או שכאשר אתם רוצים לצפות בסרט, האורות בסלון יהפכו עמומים יותר כך שהתאורה תהיה נעימה ורכה יותר.

מפסק תאורה אלחוטי – עיצוב חדשני ואלגנטי 

כל חברות מוצרי החשמל כיום שמות דגש לא רק על המעשיות והשימושיות של המפסקים אלא גם על העיצוב והמראה שלהם. מרבית מפסקי התאורה האלחוטיים כיום הם בעלי מסך מגע המצוידים בתצוגת לד צבעונית וכולם מגיעים בעיצובים יוקרתיים, חדשניים ואלגנטיים שמשתלבים בעיצוב הבית ואפילו עשויים לשדרג את המראה שלו.

מה כדאי לבדוק דקה לפני ההתקנה

  1. מפסק תאורה אלחוטי בדקו, בעזרתו של חשמלאי מוסמך, שקיים קו אפס במתג כדי שתוכלו לדעת אם המפסק כבוי או דלוק.
  2. בדקו שקופסת המתג הקיימת מתאימה למפסק שאתם רוצים לרכוש מבחינת גודל וצורה.
  3. בדקו המלצות על היבואן או היצרן של המפסקים, הן מבחינת המוצר והן מבחינת השירות.
  4. בדקו שניתן לחבר את המפסקים למערכת בית חכם, במידה ותרצו לשדרג את הבית בעתיד.
מערכות בית חכם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה