מפסק חכם לדוד שמש

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מפסק חכם לדוד שמשהחורף כבר די בעיצומו ואתם בטח מרגישים את הצורך העולה וגובר בהדלקה של הדוד. לרובנו יש דוד משולבת שבקיץ פועל על אנרגיה סולארית ובחורף על חשמל ולכן כשהחורף מגיע, אנו צריכים להדליק את הדוד כדי שנוכל להנות ממקלחת ממושכת יותר עם מים חמים.

מפסק חכם לדוד שמש ביתי

יחד עם זאת, הרי  היום שלנו מלא במשימות ובדברים שיש לנו לעשות, לפעמים אנחנו לא זוכרים בדיוק לכבות או להדליק את הדוד בזמן המתאים ובטח גם לכם קרה לא פעם ולא פעמיים ששכחתם את הדוד שלכם דולק ויצאתם מהבית או לחלופין שאתם נמצאים מחוץ לבית ואתם רק חולמים על המים החמים כדי שתגיעו אחרי יום עבודה עמוס ופשוט תוכלו להיכנס ישר למקלחת החמה. מהיום זה אפשר עם מפסק חכם לדוד שמש.

אז מה זה מפסק חכם לדוד שמש?

ובכן, לאחר שהתקנתם את מפסק הפועל בטכנולוגיית חשמל חכם, תוכלו להוריד את האפליקציה ולשלוט בהדלקה ובכיבוי של הדוד שלכם. למעשה, מדובר בסוג של יחידה שיש בה את כל הרכיבים החשמליים הרגילים אותם אנו מכירים ממתג הדוד אך בנוסף יש לה גם רכיב אלחוטי שמחובר לראוטר הביתית כלומר לרשת האינטרנט האלחוטית. כל מה שאתם צריכים בשביל להנות מהמוצר המדהים הזה הוא Wi-Fi ביתי וטלפון חכם אליו אתם מורידים את האפליקציה שלכם.

האפליקציה מאפשרת לכם לשלוט בדוד וכך כאשר אתם נמצאים מחוץ לבית , אתם יכולים להדליק את הדוד לכמה זמן שאתם רוצים ואז שתגיעו הביתה, הפלא ופלא, פשוט יהיו לכם מים חמים. כמובן שגם ניתן לעשות במכשיר שימוש רגיל ולשלוט בו בצורה ידנית כאשר כל לחיצה על כפתור מוסיפה 15 דקות של הפעלה.

אז מהם היתרונות של מפסק חכם לדוד שמש?

  1. כל בני הבית יכולים להוריד את האפליקציה ולשלוט בזמן שהדוד דולק.
  2. ניתן לכבות ולהדליק את הדוד מכל מקום.
  3. ניתן לחסוך בצריכת החשמל כי אתם שולטים באופן מלא בהדלקה ובכיבוי של הדוד.
  4. דרך האפליקציה, ניתן לקבוע כל מיני פרמטרים כמו למשל כמה זמן הדוד יפעל, אפשר לתכנן מתי הדוד יפעל ומתי יתכבה בצורה אוטומטית. ניתן גם להסתכל על היסטוריית ההפעלות לפי שם משתמש וכך לדעת מתי וכמה כל אחד מבני הבית הפעיל את הדוד ואז גם ניתן לחשב את זה מבחינה כלכלית.

אז במקום להתעצבן בכל פעם שאתם מגיעים הביתה שאין מים חמים, פשוט התקינו את המפסק החכם לדוד שמש ותחסכו לעצמכם הרבה זמן, כסף וכאבי ראש ופשוט תהנו ממים חמים מתי שאתם רוצים.

מפסק חכם לדודדמיינו את הסיטואציה הבאה… אתם תקועים בעבודה. פגישה שהתארכה. אחרי יום ארוך, עמוס וגדוש. הראש מתפוצץ, הבטן כבר מקרקרת וכל מה שאתם רוצים זה פשוט להגיע הביתה, להוריד מעליכם את הבגדים, להכין לעצמכם משהו זריז לאכול, לעשות מקלחת טובה ולהיכנס מתחת לשמיכה.

מפסק חכם הופך כל דוד לגאון

תודה לאל הפגישה נגמרה. רק שבדרך, במקום שתסעו חלק ותגיעו ישר הביתה תוך 20 דקות, אתם מוצאים את עצמכם עומדים בפקק. סוף סוף הגעתם הביתה. עכשיו אתם צריכים להדליק את הדוד ולחכות לפחות 30 דקות עד שיהיו לכם מים חמים. נשמע לכם מוכר? מהיום, אין צורך לחכות. מהיום אתם יכולים לשלוט בדוד שלכם בעזרת מפסק חכם לדוד שמאפשר לכם לחסוך זמן, כסף ולהנות ממים חמים מתי שאתם רק רוצים.

עד לא מזמן, רבים מאיתנו נחשפו למושג ’בית חכם‘ שאומר בעצם שדרוג של כל המערכת החשמלית הביתית שלנו ומעבר לשליטה בתהליך ההפעלה והכיבוי במכשירי החשמל הביתיים. חלק מהאנשים נמנעו מאותו שדרוג בשל העלויות היקרות ומשיקולים נוספים ובחרו להנות ממוצרים ספציפיים שמשפרים את איכות החיים שלהם ומאפשרים להם להנות מטכנולוגיית הבית החכם במכשירים מסוימים, כמו למשל הדוד החשמלי שלנו, זאת מבלי לשנות את כל הבית.

אז מה זה בעצם מפסק חכם לדוד ואיך הוא עובד?

ובכן, עד עכשיו, כדי להדליק את הדוד, מה שהיינו צריכים לעשות זה פשוט ללחוץ עליו באופן ידני. היום, באמצעות שימוש באפליקציה ייעודית המתאימה למפסק החכם, ניתן להדליק ולכבות מרחוק את הדוד בלי כל בעיה. כל מה שצריך לעשות לאחר שמתקינים את המפסק החכם, הוא להוריד את האפליקציה ישירות לסמרטפון שלכם ולתפעל אותו. במקביל, ניתן לקבוע את זמני ההדלקה והכיבוי של הדוד באופן ידני באמצעות שימוש בשעון שקיים במפסק ועל פי השעות שבדרך כלל אתם ובני הבית מתקלחים או עושים שימוש במים החמים.

מה צריך בשביל שזה יעבוד?

כל מה שאתם צריכים שיהיה לכם זה ראוטר, אינטרנט ביתי וסמרטפון.

מפסק חכם לדוד – יתרונות

  • אתם שולטים בתהליך ההדלקה והכיבוי של הדוד שלכם מכל מקום בו אתם נמצאים
  • כל בני הבית יכולים להוריד את האפליקציה ולשלוט בהדלקה ובכיבוי של הדוד
  • תוכלו לתפעל את הדוד שלכם דרך הטאבלט או הסמרטפון
  • אתם שולטים בהוצאות החודשיות בכל זמן נתון
  • אתם יכולים להוזיל בצורה משמעותית את ההוצאות החודשיות שלכם
  • אתם יכולים לתכנן בדיוק באיזו שעה הדוד שלכם יידלק וייכבה

מפסק דוד חכםנמאס לכם לשכוח את הדוד דולק? נמצאים המון שעות מחוץ לבית ורוצים להגיע הבית כשמחכים לכם מים חמים בלי שאתם צריכים להמתין זמן רב כל כך? עם מפסק דוד חכם זה אפשרי וזה רלוונטי בעיקר בחורף כשהשמש כבר לא נמצאת בשמים כל כך הרבה זמן ומחשיך מוקדם מאוד. הרי כמה פעמים כבר קרה לכם שהגעתם הביתה ולא היו מים חמים או לחלופין שנכנסתם למקלת והמים נגמרו לכם באמצע?. זהו. מעכשיו אתם יכולים לשלוט בדוד ופעילות שלו ולדאוג שזה לא יקרה יותר. כן. אתם יכולים להתקין אצלכם בבית בצורה פשוטה ומהירה מפסק דוד חכם ופשוט לשלוט בזמן שהדוד דולק דרך האפליקציה שנמצאת כמובן בתוך הסמרטפון שלכם.

מפסק דוד חכם – עשה זאת בעצמך

האמת, שמדובר בפעולה פשוטה ולא צריך להיות חשמלאי מוסמך בשביל להחליף את הדוד הישן במפסק דוד חכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפרק בעזרת מברגה את מפסק הדוד הישן ולסמן בקיר איפה אתם צריכים לקדוח בכדי למקם את המפסק החדש. כעת אתם צריכים להניח דיבלים במקומות שסימנתם ולמקם אותם עם פטיש. בשלב הבא אתם צריכים למקם את הברגים על המפסק החדש. לגבי החוטים שמחוברים מאחורה, לפני שאתם סוגרים את הקופסא, אתם צריכים לבדוק איזה חוט גורם לפעולה החשמלית ומעביר את הזרם ואפשר לבדוק את זה עם טסטר או פשוט לצלם תמונה וככה לא תשכחו איזה חוט מוביל לאן. תעשו בדיקה קטנה ולפני שאתם סוגרים את הקופסא לגמרי, תראו אם נדלק האור של הדוד החכם.  עכשיו כל מה שנשאר לכם לעשות זה להדק את המתג לעמדה ולתפוס אותו בקליפסים. כעת הורידו את האפליקציה המתאימה ישירות לסמרטפון שלכם. התקינו את האפליקציה בסמרטפון והירשמו תוך מילוי של הפרטים שלכם.

אשרו במייל את ההרשמה ובתוך האפליקציה הכניסו את הסיסמא של האינטרנט הביתי שלכם. בחיבור הראשוני תצטרכו לבחור את האוריינטציה של המתג שהתקנתם. הדליקו את המכשיר ולחצו לחיצה ארוכה על לחצן התקשורת עד להופעה של השמש. זהו. האפליקציה מחוברת ועכשיו אתם יכולים להפעיל את הדוד דרך האפליקציה ואפילו לדעת דרך הפעלות קודמות, כמה זמן אתם צריכים בכל פעם. בנוסף, עוד אנשים שגרים בבית, יכולים להוריד את האפליקציה לסמרטפון שלהם ולהדליק את הדוד החכם  בעצמכם.

זה ממש פשוט ונעים שיש לכם בית חכם , ממש חסכוני ומה יותר כייף מלהגיע הביתה אחרי יום עבודה ארוך כשבאמבטיה מחכים לכם מים חמים.

מפסק דוד חכם- כדאי לדעת

  1. רכשו מפסק דוד חכם מחברה אמינה
  2. אם אתם לא בטוחים איך להתקין את המפסק החדש בעצמכם, קראו לחשמלאי שיעשה זאת עבורכם
  3. בדקו שהמספק מחזיק בתו תקן

לפרטים נוספים ולקניית מפסק דוד חכם, השאירו את הפרטים שלכם או לחצו על הקישור הבא.

לקבלת מידע נוסף לגבי רכישה והתקנה של מפסק חכם לדוד הביתי שלכם, השאירו את הפרטים שלכם ואנחנו נחזור אליכם בקרוב עם כל הפרטים.

בית חכם דיגיטלי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה