בית חכם מחיר

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

בית חכם הוא הטרנד הכי חם כיום בשוק הנדל"ן והוא נעשה נגיש יותר ויותר לציבור הרחב מבחינת מחירים, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת ומתפתחת.

בית חכם מחיר – 4 קריטריונים לקביעת המחיר

קשה מאוד להצמיד מחיר או אפילו טווח מחירים לבית חכם, מאחר והוא תלוי בקריטריונים רבים. הקריטריונים הללו כוללים, בין היתר,  את מורכבות העבודה, סוג המערכת שאתם בוחרים, הצרכים והדרישות שלכם מהמערכת וכדומה. תמיד מומלץ להתייעץ עם חברה מומחית בתחום שתוכל לתת לכם את המענה המתאים במחיר הטוב ביותר.

בית חכם מחיר – סוג המערכת

את סוג המערכת חשוב לבחור על פי הצרכים והדרישות שלכם, כי הם אלה שיגדירו את גודל המערכת והמורכבות שלה כי ככל שהמערכת אמורה לשלוט על מספר גדול יותר של מכשירים ושקעים, המחיר עולה בהתאם. בכל מקרה מומלץ להשקיע במערכת בקרה מרכזית אמינה ומוכרת כדי למנוע עוגמת נפש ועם פרוטוקול תקשורת פתוח, כדי שלא להיות תלויים בספק אחד.

בית חכם מחיר – עשה זאת בעצמך

מעבר להוזלה משמעותית במחיר, יש יתרונות רבים להתקנת מערכת בית חכם בעצמכם מאחר ואתם בונים אותה בדיוק על פי הצרכים והתקציב שלכם ואתם יכולים, אחר כך, לבצע בה התאמות כרצונכם מבלי שתצטרכו לקרוא לאדם שלישי. יחד עם זאת, קחו בחשבון שנדרש הרבה זמן פנוי וניסיון בתכנות כדי להבין כיצד עובדת התוכנה של המערכת ולתכנת אותה שתבצע את כל התרחישים שאתם רוצים.

בית חכם מחיר – שליטה חלקית 

אם אין לכם ניסיון בתכנות אבל גם התקציב שלכם אינו גדול במיוחד, ניתן להפוך את הבית לחצי חכם, כלומר, להתקין מערכת ששולטת על חלק ממערכות החשמל בבית. מערכת כזו היא אמנם זולה ממערכת ששולטת על כל אביזרי החשמל בבית, אבל התקנה של מערכת כזו פירושה שלא יהיה קשר בין כל המערכות בבית. אפשר, כמובן, בהמשך להרחיב את המערכת, אבל זה עלול לעלות לכם יותר.

בית חכם מחיר – אינסוף אפשרויות ומחירים

האפשרויות הקיימות בתחום החשמל החכם והבית החכם הן בלתי מוגבלות והכל תלוי בדמיון שלכם ובתקציב שלכם. ממערכות שמאפשרות צפייה בטלוויזיה מכל חדרי הבית בו זמנית, על ידי הטמעת מסכים בדלתות הארון או החדר ושידור התוכנית בכל המסכים באותו זמן ועד מערכות עם גלאי נפח שמודיעות על הגעת אורחים, מנתקת את האזעקה ומדליקה את המזגן והאורות בבית.

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר – ייעוץ מוזיל מחיר

כדי לוודא שעשיתם את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם הן מבחינת המערכת והן מבחינת התקציב, מומלץ להתייעץ עם מומחה בתחום. בעזרת היועץ תוכלו לעשות תכנון נכון של הבית על פי הדרישות והצרכים שלכם מבלי לשלם על רכיבים מיותרים או מערכות מורכבות מדי. זהו אולי שירות שיוסיף לעלויות הכוללות שלכם, אולם בסופו של דבר, עשוי לחסוך לכם הרבה כסף.

כמו כל תחום בעולם שתופס תאוצה, גם בתחום הבתים החכמים יש כל מיני סוגים של מערכות וחברות המעניקות שירותים הקשורים לעולם הזה, עולם המאפשר לנו להתייעל מבחינה אנרגתית, לחסוך בחשמל ולבצע מגוון עצום של פעולות הקשורות למערכת החשמל הביתי בשליטה מרחוק ובלחיצת כפתור. לצורך הדוגמא, מערכת בית חכם מאפשר לנו לשלוט בפתיחה ובסגירה של התריסים החשמליים, מאפשרת לנו לשלוט ברמה ובסוג התאורה בחללים השונים בבית, למשל להחליט שאנו בוחרים בתאורה רומנטית בחדר השינה בשעה מסוימת, לשלוט בסאונד במערכת הטלוויזיה הביתית ועוד ועוד..

מה ההבדל בין מערכת של בית חכם למוצרים של בית חכם?

למעשה, היום יש מגוון של מוצרים שמאפשרים לנו לשדרג את ההתנהלות שלנו בבית, כך שאין אנו חייבים לבצע החלפה של התשתית כולה ואז כאשר מתייחסים לנושא של המחיר, מדובר בעלות של בין כמה מאות לכמה אלפים בודדים. למשל, מספיק שנחליף את מתג הדוד החשמלי למתג חכם, כבר אנו יכולים לשלוט בזמן וברמת הצריכה של המים החמים בבית. לעומת זאת, אם נבחר לבצע שינוי של המערכת כולה ולהחליף את תפקידו של ארון החשמל הביתי הרגיל בארון חשמל חכם הפועל באמצעות בקרים המחוברים לרשת האינטרנט הביתית, אז העלות תהיה גבוהה בהרבה.

מערכת בית חכם – יתרונות

  • שליטה במרבית מוצרי החשמל המרכזיים בבית מרחוק
  • חיסכון אדיר באנרגיה
  • הוזלת חשבון החשמל החודשי
  • בניית תרחישים מראש התואמים לסגנון החיים שלנו

מערכת בית חכם מחיר – איך זה מתבצע בפועל?

בראש ובראשונה, עלינו לבחור בחברה מקצועית המתמחה בהתקנת בית חכם כמו חברת TITMATEG. אותה חברה, תגיע אלינו הביתה ותבחן את המוצרים השונים בביתנו הפועלים במתח נמוך כמו למשל מערכת האזעקה ומצלמות האבטחה בבית, תריסים חשמליים, מערכת סאונד, טלוויזיה, רמקולים ומוזיקה, תאורה בחללים השונים ועוד…

מאוד חשוב שהחברה שמגיעה אלינו תקפיד לשמור על אורח חיים התואם לצרכים של בני הבית. למעשה, מה שקורה בפועל הוא שמערכת החשמל הקיימת בבית, מתחלפת במערכת חדשה וכך השקעים, המתגים ותהליך ההדלקה והכיבוי של המכשירים החשמליים בבית מתבצעים מרחוק, דרך שימוש באפליקציה המחוברת ישירות לסמרטפון או לטאבלט האישיים שלנו.

אז כמה זה באמת עולה?

ובכן, זה מאוד תלוי במה בדיוק אנחנו בוחרים לעשות ואיך. בפועל, המחיר של החלפת מערכת בית חכם על כל המשתמע מכך, מתחילה מ-5,000 שקלים ועולה כלפי מלאה. לפני שאתם בוחרים חברה שתבצע עבורכם את השירות, יש לוודא שהיא אכן מסוגלת להתאים עבורכם את המערכת בה אתם מעוניינים ושהפעולות הקשורות למוצרי החשמל השונים, אכן יתבצעו ”בשלט רחוק“. אין ספק כי שינוי זה הינו דרמטי, משהו שייקח אולי זמן להתרגל אליו מצד אחד, אך מהצד השני, ברגע שתתרגלו, חייכם וחיי בני המשפחה שלכם ישתנו לגמרי בהמון היבטים.

חשמל חכם מחיריםכדאי לדעת שכדי להתקין בבית חשמל חכם מחירים של המוצרים והאביזרים הדרושים לכך הוא לא בשמיים ואפשר להתקין אותם בקלות, בכל בית ואפילו ליצור מערכת שלמה שתהפוך את הבית לבית חכם.

חשמל חכם מחירים – איך להוזיל עלויות ועדיין ליהנות

היתרון הגדול בחשמל חכם הוא האפשרות לשלוט על מוצרי החשמל בבית, כגון תריסים חשמליים, דוד החשמל ואפילו מכונת הקפה מרחוק, מה שמשפר משמעותית את רמת החיים של כל דיירי הבית, המבוגרים והצעירים. אז אם אתם לפני שיפוץ וממש רוצים לשדרג את הבית שלכם על ידי התקנת חשמל חכם, אבל אתם נרתעים מכך כי נראה לכם שזה יקר מדי או שלא תצליחו לעמוד בתקציב שלכם, תנו לנו להרגיע אתכם. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחרות, התקנת מוצרי חשמל חכם הפכה לפשוטה וזולה יחסית.

איך נקבע המחיר ואיך מתכננים?

את המחיר שתשלמו להתקנת מערכות חשמל חכם בבית אתם קובעים, מאחר והוא מושפע מגורמים רבים ושונים שתלויים בדרישות ובצרכים שלכם. אתם קובעים כמה מכשירי חשמל אתם מעוניינים לחבר לחשמל חכם והאם השליטה על מכשירים אלה תתבצע באמצעות מפסקים שונים שכולם מחוברים לאפליקציה אחת, או מפסק אחד שאחראי על מספר מכשירים. בהתאם לכך, תוכלו להחליט כמה מפסקים ומתגים חשמליים עליכם לרכוש, וכך לשלוט במחיר ובעלות הכוללת.

כדי לשלוט במחיר התקנת החשמל חכם בבית כדאי לבצע סקר שווקים ותכנון תקציב מראש. מומלץ לבצע סקר שוק מקדים על כל מוצרי חשמל חכם של החברות השונות כדי להבין מה האפשרויות העומדות בפניכם, ולבצע השוואת מחירים ואיכויות בין המוצרים השונים. חשוב לוודא שהמוצרים מתקשרים אחד עם השני ושבהמשך הדרך תוכלו להוסיף עוד שקעים ומתגים ואפילו לחבר את כולם למערכת חכמה אחת, במידה ותרצו.

חשמל חכם מחירים – איך מוזילים עלויות?

אם אין לכם אפשרות בשלב זה להתקין מערכת בית חכם שתבצע עבורכם את כל הפעולות בלחיצת כפתור אחת, ניתן לעשות זאת בשלבים. התפתחות הטכנולוגיה מאפשרת לכם לרכוש מוצרים בודדים, כגון שקעי חשמל חכמים, מתגים חכמים או מפסקים חכמים, שמאפשרים לכם שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה או באמצעות חיישנים שמוטמעים במוצר. עלות המוצרים הבודדים הללו יכולה לנוע בין 25 שקלים ועד 500 שקלים, תלוי בסוג המוצר והיכולות שלו.

חשמל חכם מחירים – המלצות

גם אם אתם רוכשים מוצרים בודדים ולא מערכת שלמה של בית חכם, חשוב לשים דגש על החברה שאת מוצריה אתם רוכשים ועל השירות שהיא נותנת. בנוסף, כדי לוודא שהתכנון של החשמל החכם נעשה באופן שיתאים לצרכים שלכם ושהתקנת המוצרים נעשית באופן בטוח, מומלץ להתייעץ עם חשמלאי מוסמך שיוכל לכוון אתכם ולתת לכם המלצות. ולבסוף, מומלץ להתבסס על מוצרי חשמל חכם אלחוטי שהם קלים להתקנה ואינם דורשים חציבות או שיפוצים.

בית חכם אלחוטי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה