בית חכם המלצות ו- 3 פתרונות מעולים מקצה לקצה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

תחום הבית החכם הוא תחום רחב שמורכב ממספר שכבות שונות כדוגמת חיישנים, רכזת שליטה, עבודות הטמעה וחיווט, תוכנה וכן הלאה. המשמעות היא שכאשר מחפשים פתרון בית חכם המלצות שונות יכולות להינתן בכל אחת מהשכבות. מן הצד השני, יותר ויותר מותגים גדולים יוצאים לשוק עם פתרונות מקיפים שכוללים בתוכם את כל רכיבי הבית החכם, החל מרכזת השליטה והחיישנים ועד תוכנת השליטה, הכל מסופק על ידי אותו ספק תחת אותו מותג. בשורות הבאות, נספר לכם על מספר מותגים המציעים מערכות מלאות מקצה לקצה ועל מותגים המציעים פתרונות ייעודיים בשכבות השונות של פתרון הבית החכם. בסוף גם נספר לכם מה דעתנו על הערוץ המתאים ביותר לצעדים הראשונים שלכם בתחום הבית החכם.

בית חכם אלחוטי דיגיטלי

פתרונות מקיפים מקצה לקצה

בקטגוריית הפתרונות המקיפים מקצה לקצה אפשר למצוא שני שמות בולטים שתופסים תאוצה בשוק הישראלי, ואלו הם בזק ושיאומי. שתי החברות הללו מציעות פתרונות בית חכם דומים, המבוססים על ערכה של רכזת שליטה אחת עם מספר חיישנים (תנועה, חלון, דלת) המתחברים לרכזת ולמעשה מספקים את הפונקציונליות הבסיסית של בית חכם. מערכת בית חכם של בזק, הנקראת Bhome היא מערכת המגיעה עם רכזת שליטה הכוללת בתוכה מצלמה, רמקול אזעקה, חיישני טמפרטורה, לחות ותאורה, כריזה דו כיוונית וחיישני תנועה וקול. בנוסף, אל הרכזת ניתן לחבר חיישנים נוספים הכוללים גלאי דלת וחלון, גלאי תנועה וגלאי הצפה. התקשורת בין כלל הרכיבים מבוצעת באמצעות תקשורת אלחוטית על בסיס מערכת WiFi ביתית. מערכת Bhome יודעת לצלם ולהקליט את המתרחש בבית בכל עת, ולשמור עבורכם את כל החומר המתועד בענן מאובטח. מערכת זו מסופקת במסגרת עסקה הכוללת רכישה ראשונית של כלל רכיבי המערכת ולאחר מכן תשלום חודשי עבור שירות הענן.

 

בית חכם שיאומי היא מערכת דומה מבית שיאומי, אלא שרכזת השליטה של המערכת אינה כוללת את כל הפונקציונליות של מצלמה, כריזה, אזעקה וחיישנים מובנים. אל רכזת השליטה ניתן לחבר חיישנים שונים (דלת, חלון, תנועה) שאותם ניתן לרכוש בנפרד מעבר לחמישה חיישנים המסופקים בערכה הראשונית. גם במקרה זה, התקשורת בין הרכיבים מבוצעת באמצעות WiFi ביתי סטנדרטי. השליטה במערכת מתבצעת דרך אפליקציה ייעודית ומאפשרת שליטה מלאה במערכת גם כאשר אתם נמצאים מחוץ לבית (נכון גם למערכת הבית החכם של בזק).

פתרונות נקודתיים

בפתרונות הנקודתיים אפשר למצוא את המפסקים החכמים של Sonoff (Smart-On-Off) שהם מפסקים Stand Alone שאותם ניתן לקנות בנפרד מכל מערכת ולהרכיב בכל אחד מהשקעים בבית. שקעים אלה אינם דורשים למעשה רכזת שליטה והם נשלטים על ידי תוכנה בלבד, קרי אפליקציה שניתן להוריד לטלפון הנייד או למחשב ולהגדיר לכל שקע בנפרד את הפעולות והתנאים השונים של פיהם הוא יפעל. את השקעים של Sonoff אפשר לשלב במערכות בית חכם קיימות או לבסס את כל פעילות הבית החכם בבית שלכם, על שקעים אלה בלבד. השליטה בהם יכולה להתבצע למשל באמצעות אפליקציית גוגל Home שנועדה בדיוק לשליטה על פתרונות בית חכם ובמיוחד על רכיבי בית חכם של גוגל.

 

פתרונות מקיפים ויסודיים

אחרי שאמרנו את כל זה, פתרון בית חכם אמיתי הוא פתרון שמוטמע בתוך קירות הבית בדרך כלל כבר בשלבי הבנייה של הבית, או במסגרת עבודות שיפוץ נרחבות המבוצעות בו. פתרונות אלה כוללים שורה של פתרונות של בתי תוכנה ויצרנית פתרונות בית חכם, לרבות חברות ישראליות וחברות בינלאומיות שאינן נחשבות למותגים גדולים, אבל יודעות לספק פתרונות בית חכם ברמה הגבוהה ביותר. פתרונות אלה דורשות כמובן עבודות הכנה, הרכבה והתקנה מקיפות ונרחבות יותר, אך אלו הן בדיוק המערכות שיודעות לספק את פתרון הבית החכם האולטימטיבי והמקיף ביותר.

לוגו

אז מה נכון יותר עבורכם?

כאמור, בבחינת פתרונות בית חכם המלצות שונות יכולות להינתן לכם עבור סוגים שונים של פתרונות, אך חשוב יותר מבחינתכם לבחור בפתרון שאיתו אתם רוצים לצאת לדרך. ככלל, אם אתם לא נמצאים בתהליך של בניית בית חדש או בשיפוץ יסודי של הבית הקיים שלכם, אתם לחלוטין לא רוצים להתחיל עם מערכת מקצועית להטמעה בקירות הבית. את הצעדים הראשונים שלכם תוכלו לבצע באמצעות מתגים חכמים עם תוכנת בית חכם גנרית, שילוב שיאפשר לכם לטעום את טעמו של הבית החכם ולהבין האם זה בכלל מדבר אליכם והאם תרצו להרחיב את מידת הפונקציונליות שלו. לחילופין, תוכלו להתחיל גם עם פתרונות הבית החכם של בזק או שיאומי, שמציעים גם הם פתרונות בסיסיים למדי אבל כאלה שקל מאוד להתקין ויודעים להציע פתרון בית חכם בהיקף לא קטן. רק לאחר שתטעמו את האפשרויות השונות, תוכלו להחליט האם אתם רוצים לעבור למערכת בית חכם מקצועית ולהטמיע אותה בבית שלכם ובלוח החשמל הביתי שלכם. בחיפוש פתרונות מקצועיים של בית חכם המלצות כבר הופכות לעניין חשוב וקריטי יותר ואז יהיה עליכם גם לבצע עבודת מחקר מקיפה יותר על האפשרויות העומדות בפניכם, אבל כעת תוכלו להתחיל בפתרונות הבסיסיים יותר ומשם להתקדם לאט ובטוח.

התקנת בית חכם היא צעד חשוב בדרך לעלייה משמעותית ברמת החיים ולירידה בחשבון החשמל, בצורה פשוטה ויעילה, בבית חדש או בבית קיים.

התקנת בית חכם – חלום שמתגשם!

מי לא חולם על לקום בבוקר חורפי ולגלות שהבית חם ונעים בגלל מזגן שהופעל מוקדם יותר או להגיע הביתה ולהיכנס ישר למקלחת עם מים חמים מבלי הצורך להדליק את הדוד ולחכות עד שיתחממו.

עד לא מזמן, בית חכם נחשב למותרות שרק העשירים ביותר יכלו להרשות לעצמם או משהו שקיים רק בסרטים.

אבל, עם התקדמות הטכנולוגיה, התקנת בית חכם אפשרית כיום בכל בית, חדש או קיים, באמצעות מערכת חכמה שניתן לחבר לכל מוצר חשמלי בבית שלכם.

 

התקנת בית חכם – אפשרויות התקנה

התקנת בית חכם אינה דורשת אישורים או התקנה מיוחדת ויכולה להתבצע באופן הדרגתי, על פי התקציב שלכם.

אפשר לדוגמא להתקין מפסקים או מתגים חכמים שקשורים רק לחלק מהמוצרים החשמליים או המערכות החשמליות, כמו תריסים חשמליים, דוד החשמל והתאורה שיעבדו עם שלט או אפליקציה, או להתקין מערכת בית חכם רק בחדרים שבהם אתם מבלים את רוב היום ובשאר החדרים להשאיר את מערכת החשמל הרגילה.

קחו בחשבון שללא מערכת אחת כוללת, לא ניתן לשלוט על כל הבית או לבנות תרחישים.

 

התקנת בית חכם – תכנון תרחישים

מאחר ומדובר במערכת חכמה, ניתן לתכנת בה תרחישים שונים שנועדו להפעיל או לכבות את מערכות ומוצרי החשמל בבית בהתאם לזמני היציאה מהבית וההגעה מהעבודה, זמני צפייה בסרט או בתור שעון שבת.

התרחישים הללו ניתנים לשינוי בכל זמן, גם לאחר התקנת המערכת, באמצעות אפליקציה השולטת בלב המערכת, כאשר את המערכת ניתן לחבר גם למכשירי חשמל שאינם נחשבים חכמים.

למעשה, מעבר להעלאת רמת החיים שלכם, התקנת מערכת בית חכם מעלה גם את ערך הבית באופן משמעותי.

 

התקנת בית חכם

התקנת בית חכם – עיצוב יוקרתי

כשאתם מתקינים מערכת בית חכם אתם לא צריכים להתפשר על העיצוב.

לב המערכת נמצא בארון החשמל כך שהוא נסתר לעין והאביזרים המשלימים, כגון מפסקים ומתגים, נורות חכמות וכדומה מגיעים בגדלים, צבעים ועיצובים שונים שניתן להתאים ולשלב בעיצוב הכללי של הבית שלכם.

חלק מהמפסקים והמתגים אפילו מגיעים בעיצובים יוקרתיים שיכולים לשדרג את העיצוב הפנימי של הבית.

 

התקנת בית חכם – מה לוודא לפני שמתקינים בית חכם

  1. וודאו שהרשת הביתית שלכם יכולה לתמוך במערכת הבית החכם.
  2. וודאו שקיימות ההגנות המתאימות ושיש אפשרות לבצע עיקוף למערכת במקרה של הפסקת חשמל.
  3. וודאו שהמערכת ידידותית למשתמש ושאתם יכולים לבצע בה שינויים בעצמכם, לדוגמא, שינוי תרחישים
  4. וודאו ששפת המערכת נוחה לכם כדי שתוכלו ליהנות ממנה מבלי הצורך ללמוד שפה חדשה
  5. וודאו שכל המוצרים שרכשתם תומכים באותה אפליקציה, כדי לאפשר לכם שליטה קלה ונוחה

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה